Skip to main content

Stopi v stik


Telefon

  • Na brezplačni telefonski številki 116 111 lahko svetovalcem zaupate svoje težave ali jih vprašate za nasvet in dodatne informacije.
  • Telefon deluje vsak dan od 12. do 20. ure, tudi ob nedeljah in praznikih.
  • V pogovoru vas svetovalci usmerjajo z vprašanji in vas spodbujajo, da jim zaupate toliko, kolikor sami želite in zmorete.
  • Ko nas pokličete, se vam najprej oglasi odzivnik. Ženski glas na odzivniku vas obvesti, da ste poklicali TOM telefon in vas prosi, da počakate na prostega svetovalca.
  • Če je linija zasedena, vas prosimo, da vztrajate ali nas poskusite poklicati kasneje. Zaradi daljših pogovorov lahko na prosto linijo čakate nekoliko dlje, saj se trudimo, da bi vsakomur namenili čas, ki ga potrebuje.

Klepetalnica

  • Klepetalnica deluje od ponedeljka do petka v različnih terminih od 14. do 21. ure. Urnik se tedensko spreminja, zato preverite termine delovanja v urniku.
  • V klepetalnico vstopite tako, da kliknete na vijolični oblaček, ki ga najdete v spodnjem desnem kotu strani, in vpišete poljubni vzdevek.
  • Ob zasedenosti svetovalca boste prejeli obvestilo. V tem primeru lahko poskusite znova pozneje ali nas pokličete na brezplačno in anonimno številko 116 111 (vsak dan od 12. do 20. ure), napišete e-pošto na tom@zpms.si ali se oglasite na naslednji termin klepetalnice.
  • Vabimo vas, da na klepet pridete na začetku termina, saj boste tako s svetovalcem imeli na voljo dovolj časa za pogovor.
  • Novih klepetov ni možno začeti zadnjih 10 minut do konca termina.
  • Če je klepetalnica zaprta, nam lahko pustite sporočilo. Odgovor lahko pričakujete v roku enega tedna.

URNIK za teden od 9. do 13. decembra 2024

ponedeljek, 9.12. torek, 10.12.  sreda, 11.12.       četrtek, 12.12. petek, 13.12.

14.00 - 16.00

16.30 - 18.30

 

16.30 - 18.30

 

E-pošta

  • E-pošto nam lahko pošljete na tom@zpms.si ali uporabite spodnji spletni obrazec.
  • Pošljete jo lahko kadarkoli, naši svetovalci pa ti bodo odgovorili v najkrajšem možnem času (okvirno v 7 dneh).
  • E-sporočila, ki bodo poslana v petek po 15. uri ter med vikendi in prazniki, bomo prebrali v ponedeljek oziroma prvi delovni dan po praznikih. Nato bomo pripravili odgovor.
  • Čeprav nam sporočite svoj e-naslov, ga svetovalci ne vidijo. Vaše sporočilo najprej prispe do uredništva, ki skrije osebne podatke, in ga nato pošlje svetovalcu.
  • Želimo si, da naš odgovor prejmete, zato bodite pozorni, da v obrazec vpišete pravilen e-naslov.
  • Če želite, nam lahko zaupate svojo starost in v nekaj stavkih opišete svojo težavo ali dilemo. Tako vam bomo lahko lažje in bolj natančno svetovali.


Če ste v tem trenutku v hudi stiski in potrebujete takojšnjo pomoč, pokličite:

  • TOM telefon 116 111 (dosegljivi vsak dan med 12. in 20. uro)
  • Klic v duševni stiski 01/520 99 00 (dosegljivi vsako noč med 19. in 7. uro)
  • Reševalci 112 (dosegljivi 24 ur na dan)
  • Policija 113 (dosegljivi 24 ur na dan)
  • SOS telefon 080 11 55 (dosegljivi 24 ur na dan)
  • Samarijan 116 123 (dosegljivi 24 ur na dan)

 


Anonimnost vam ne moremo biti zagotoviti, če ste v nevarnosti ali je ogroženo vaše življenje. To pomeni, da se lahko v nudenje pomoči vključijo tudi policija, reševalna služba ali center za socialno delo.

 


Telefonsko in e-svetovanje nista ustrezni storitvi za osebe s težjimi duševnimi motnjami ali kompleksnejšim ozadjem težav, ko se priporoča ena od oblik strokovne pomoči (psihiatrična, psihološka, psihoterapevtska pomoč,…). Lahko pa vas skušamo ustrezno usmeriti in podpreti pri iskanju te pomoči.